کنفرانس بین المللی نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب

۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۸ کد : ۷۹۶۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۵۰۶۲

 رئیس مرکز معماری و شهرسازی دانشگاه کاشان از برگزاری کنفرانس بین المللی نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب، در  این دانشگاه خبر داد.

دکتر دانایی نیا افزود: این رویداد مهم بین المللی با حمایت رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از روز بیست و دوم اردیبهشت ماه سال آینده به مدت دو روز در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

دبیرعلمی این کنفرانس، متون ادبی، تاریخی و نسخه شناسی، معماری و تزئینات وابسته و هنر و باستان شناسی را از محورهای این کنفرانس بیان کرد و اظهارداشت: پژوهشگران ارجمند می توانند با مراجعه به تارنمای کنفرانس به آدرس irarconf.ir، از محورها و جزئیات کنفرانس اطلاع یافته و نسبت به ارسال مقالات اقدام نمایند.

دکتر دانایی نیا آخرین فرصت ارسال مقالات را تا پنجم اسفندماه جاری ذکر کرد و افزود: پژوهشگران علاقمند می توانند تا بیستم اسفندماه برای شرکت در این کنفرانس بین المللی ثبت نام نمایند.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام کنفرانس کنفرانس بین المللی هنر و معماری کنفرانس بین المللی نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی


( ۱ )

نظر شما :