هشتمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی درحوزه علوم شناختی

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۰ کد : ۸۴۶۰ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۶۲
ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی به منظور افزایش هم افزایی پایان نامه ها و رساله های دانشجویی در راستای تحقق اهداف مصوب درحوزه علوم شناختی ، هشتمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در خرداد ماه امسال را با تمرکز بر مسایل شناختی فراگیر جامعه اختصاص داده است.
هشتمین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی درحوزه علوم شناختی

در این فراخوان از محققان واجد شرایط  خواسته شده است براساس فایل راهنمای ثبت طرح پژوهشی دسته ج ، فرم پیشنهادی طرح را دریافت و تکمیل کرده و در بازه زمانی 97/3/19 لغایت  97/4/19  از طریق کارتابل کاربری خود در سایت ستاد علوم شناختی بارگذاری کنند.

 

تاکنون هفت مرحله  فراخوان حمایت از طرح­های پژوهشی از سوی ستاد برگزار شد و در نتیجه این فراخوان ­ها ، بیش از یکصد و بیست  طرح پژوهشی و مطالعاتی در حوزه علوم و فن آوری­های شناختی در مراکز علمی کشور تحت پوشش حمایت های ستاد علوم شناختی قرار گرفتند.

 

 شایان ذکر است ستاد علوم شناختی در راستای سیاست های این ستاد می کوشد با حمایت از طرح های پژوهشی زمینه ترویج دانش علوم شناختی در سطح کشور هرچه بیشتر فراهم و انگیزه فعالیت های علمی و تحقیقاتی در حوزه های علوم و فن آوری های شناختی‌ گسترش یابد.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان معاونت پژوهشی و فناوری فراخوان University of Kashan Office of Vice-Chancellor for Research and Technology طرح پژوهشی ستاد علوم شناختی


نظر شما :