انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین معاونین پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه‌های کاشان و سمنان

۲۳ آبان ۱۴۰۲ | ۰۱:۵۵ کد : ۲۲۷۴۱ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۳۴
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین معاونین پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه‌های کاشان و سمنان

به منظور گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی و اجرای طرح‌های پژوهشی و فناوری تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه‌های کاشان و سمنان منعقد شد.
معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت: در نشست مشترک معاونین پژوهشی و ارتباطات علمی، مدیران پژوهشی و ارتباط با صنعت، کتابخانه مرکزی و آزمایشگاه مرکزی  دانشگاه‌های کاشان و  سمنان که در روز چهارشنبه  دهم آبان ماه جاری در دانشگاه کاشان برگزار شد، تفاهم نامه همکاری فی مابین این دو دانشگاه به امضا رسید.
دکتر شبانی نوش آبادی  هدف از برگزاری این نشست را تبادل تجربیات علمی و پژوهشی بین دو دانشگاه عنوان کرد و افزود: در این جلسه مشترک در خصوص  همکاری بین دو دانشگاه با محوریت انجام پژوهش های  مشترک و ارتباطات علمی، صنعتی و بین المللی   تبادل نظر شد.
وی اظهار کرد: در این نشست، ضمن تاکید بر اثرات فزاینده انجام پژوهش‌های مشترک، از انجام طرح‌های تحقیقاتی  بصورت مشترک نیز استقبال شد .
معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان بررسی سیاست ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه پژوهش دو دانشگاه را از دیگر مباحث این نشست عنوان کرد و افزود: همچنین در این نشست، ضمن بررسی اثرات این سیاست ها بر روی خروجی نظام های رتبه بندی، در زمینه چالش‌های پیش رو و همچنین راهکارهای ایجاد بستر مناسب برای ارتقا جایگاه دانشگاه‌ها و پژوهشگران  در نظام‌های رتبه‌بندی بحث و تبادل نظر شد.
دکتر شبانی خاطر نشان کرد: در پایان، مقرر شد پس از بررسی و ارزیابی گزینه‌های ممکن در هر دو دانشگاه، محورهای  تحقیقات مشترک با معرفی تیم‌های تحقیقاتی صورت پذیرد.


نظر شما :