انعقاد بیش از ۳۸ میلیارد ریال طرح پژوهشی دانشگاه کاشان با صنایع و سازمانهای تحقیقاتی

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۶ کد : ۱۱۱۰۶ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۱۳۸

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: از سال گذشته تاکنون  بیش از 38 میلیارد و 354 میلیون ریال برای 102 طرح  پژوهشی با صنایع و سازمان‌های تحقیقاتی منعقد شده است.

دکتر مجید منعم زاده  تعداد  قراردادهای ارتباط با صنعت و  جامعه این دانشگاه  در سال گذشته را 59 طرح عنوان کرد و افزود: این تعداد طرح با سرمایه‌ای حدود 17 میلیارد و 726 میلیون ریال  اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هم 43 طرح به مبلغ 20 میلیارد و 628 میلیون ریال با صنایع، شرکت‌ها و سازمان‌های تحقیقاتی به امضا رسیده است.

دکتر منعم زاده به برگزاری حدود 20 همایش و رویدادهای مشترک دانشگاه با صنایع و دستگاه‌های اجرایی در سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه کاشان آماده هرگونه همکاری با صنایع و سازمان‌ها در راستای حل مشکلات است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان به انعقاد حدود 15 طرح دیگر تا پایان سال اشاره کرد و افزود: اعضای هیأت علمی که پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود را بطور مستقیم در سازمانها و صنایع تعریف کنند، پس از تأیید توسط شورای فناوری و ارتباطات علمی، حمایت‌های مربوطه را دریافت خواهد نمود.

دکتر منعم زاده ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سعی داریم که پژوهش‌ها کاربردی و جامعه‌نگر و در راستای رفع نیازهای جامعه امروز ما مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی در صنعت گفت: فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت زمینه مناسبی را برای ارتقای توانمندی‌ها و مهارت آنها در جهت انتقال یافته‌های پژوهشی به دانشجویان فراهم می‌سازد.

انعکاس خبر در:

سایت وزارت علوم

خبرگزاری ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان

خبرگزاری صدا و سیما

خبرگزاری تسنیم

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان معاونت پژوهشی و فناوری دفتر ارتباط با صنعت 1398 University of Kashan Office of Vice-Chancellor for Research and Technology Industry Liaison Office 2019


نظر شما :