امضای قرارداد راه اندازی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۶ کد : ۸۴۴۴ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۰۸۴
با امضای قرارداد راه اندازی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی با حضور دکتر نوبخت، معاون رییس جمهوری و دکتر غلامی وزیر علوم و مسئولان استانی و دکتر زراعت رئیس دانشگاه کاشان در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان رسما فعالیت خود را آغاز نمود.
امضای قرارداد راه اندازی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی

با  امضای قرارداد راه اندازی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی با حضور دکتر نوبخت، معاون رییس جمهوری و دکتر غلامی وزیر علوم و مسئولان استانی و  دکتر زراعت رئیس دانشگاه کاشان در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان رسما فعالیت خود را آغاز نمود.

دکتر عباس زراعت  اظهار داشت: راه‌اندازی پارک علم و فناوری غیاث‌الدین کاشانی در شهرستان کاشان با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه کاشان و با پشتیبانی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  و فرمانداری کاشان انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد این پارک علم و فناوری به منظور ارتباط تنگاتنگ مؤسسات آموزشی و پژوهشی با صاحبان صنایع و تجاری‌سازی دستاوردهای علمی و پژوهشی  است و زمینه‌ساز توسعه منطقه و کشور خواهد بود.

رئیس دانشگاه کاشان با بیان اینکه راه اندازی پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان عامل مهم رشد و بالندگی و توسعه منطقه و کشور است خاطر نشان کرد: پارک های علم فن آوری مصداق کامل ارتباط دانشگاه و صنعت است و با توجه به وجود دانشکده های مهندسی، علوم و معماری و نیز صنایع گسترده و متنوع در منطقه کاشان نیاز به چنین پارکی کاملا احساس می شود.

رئیس دانشگاه کاشان یکی از دلایل موفقیت این پارک  را قرار گرفتن آن در کنار دانشگاه  کاشان بیان کرد و گفت: اکثر اساتید دانشگاه پس از تدریس و کارهای علمی در دفتر شرکت های خود در پارک حضور یافته و دانش خود را تبدیل به محصول دانش بنیان می کنند.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان معاونت پژوهشی و فناوری University of Kashan Office of Vice-Chancellor for Research and Technology پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید کاشانی دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان Science and Technology Park Ghiyāth al-Dīn Jamshīd Masʿūd al-Kāshī Memorandum of understanding Dr. Mansour Gholami Minister of Science Research and Technology Dr. Mohammad Bagher Nobakht Hassan Rouhani's adviser for Supervision and Strategic Affairs and Head of Plan and Budget Organization Dr. Abbas Zeraat Chancellor of the University of Kashan Isfahan Science and Technology Town تفاهم نامه همکاری


نظر شما :