ارائه خدمات آزمایشگاهی حوزه کنترل کیفی داروهای گیاهی در پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۲ کد : ۸۴۴۵ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۳۳۲
رئیس پژوهشکده اسانس دانشگاه کاشان گفت: با تلاش کارشناسان مجرب این مجموعه، انجام آزمونهای کنترل فیزیکوشیمیایی و میکروبی داروهای گیاهی، در پژوهشکده اسانس این دانشگاه امکان پذیر شد.
ارائه خدمات آزمایشگاهی حوزه کنترل کیفی داروهای گیاهی در پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان

دکتر مریم اخباری افزود: از یک سو به سبب اهمیتی که ارائه این نوع خدمات برای تولیدکنندگان، جامعه و نهادهای نظارتی دارد و از سوی دیگر، درآمدزایی حاصل از آن به همراه استفاده بهینه از امکانات موجود در آزمایشگاهها و نیروی انسانی توانمند و فعال، این اقدام، گامی موثر در پیشبرد اهداف پژوهشکده و دانشگاه در ارائه خدمات به صنعت و بخش خصوصی و سوق دادن مجموعه به سمت انجام فعالیتهای موثر محسوب می شود.

لازم به ذکر است این فعالیت جدید پژوهشکده، بدون هرگونه افزودن امکانات به مجموعه و تنها با استفاده از امکاناتی که از ابتدای تاسیس این پژوهشکده در آزمایشگاهها موجود بوده، صرفا با تلاش و همت کارشناسان و کسب دانش لازم توسط کارکنان به انجام رسید.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان معاونت پژوهشی و فناوری University of Kashan Office of Vice-Chancellor for Research and Technology پژوهشکده اسانس های طبیعی خدمات آزمایشگاهی کنترل کیفی داروهای گیاهی Natural Essential Oil Research Institute EORI Laboratory Services Quality Control Herbal Medicines


نظر شما :