نشریه پژوهش نامه کاشان رتبه علمی - ترویجی دریافت کرد

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۳ کد : ۹۶۵۲ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۲
نشریه پژوهش نامه کاشان رتبه علمی - ترویجی دریافت کرد

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از کسب رتبه علمی - ترویجی مجله کاشان شناسی این دانشگاه خبر داد.

دکتر مجید منعم زاده اظهار داشت: در کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجله کاشان شناخت رتبه علمی ترویجی را دریافت کرد.

 مجله کاشان شناسی (پژوهش نامه کاشان)  به عنوان مجله تخصصی "مرکز پژوهشی کاشان شناسی" به هدف انتشار مقالات مربوط به حوزه کاشان منتشر می شود.

این مجله به صاحب امتیازی دانشگاه کاشان و مدیر مسئولی دکتر محمد مشهدی نوش‌آبادی، با سردبیری دکتر محسن قاسم پور راوندی  و هیات تحریریه ای متشکل از برخی اساتید دانشکده های "ادبیات و علوم انسانی" و "معماری و هنر"دانشگاه کاشان” و تعدادی از اساتید دانشگاه تهران در سال1383 آغاز به کار کرد و اولین شماره آن در بهار سال 1384 روانه بازار نشر شد. 

موضوع مقالات مجله پژوهش های تاریخی و فرهنگی اعم از مطالعات دینی، ادبی، اعلام، مشاهیر و همچنین پژوهش های معماری و هنر اعم از بررسی انواع هنرهای اسلامی و صنایع دستی و کاوش های باستان شناختی مرتبط با حوزه فرهنگی کاشان شامل شهرستان های کاشان، نطنز و آران و بیدگل و شهرهای مجاور آن است. منطقه کاشان یکی از حوزه های مهم تاریخی و فرهنگی ایران و جهان است و از گذشته های بسیار دور این منطقه در شهرنشینی، معماری، هنر و صنایع دستی پیشتاز و صاحب سبک بوده است.

تاکنون 19 شماره از این نشریه چاپ و منتشر شده  و مقالات آن در پایگاه اینترنتی http://sh-kashan.kashanu.ac.ir قابل دسترسی است.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان معاونت پژوهشی و فناوری نشریات نشریه پژوهش نامه کاشان ارتقاء رتبه نشریه علمی - ترویجی University of Kashan Office of Vice-Chancellor for Research and Technology Journals


نظر شما :