انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان با دانشگاه دیپونگورو اندونزی

۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۳ کد : ۸۲۹۷ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۲۴۵۸

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین این دانشگاه با دانشگاه  DIPONEGORO (دیپونگورو  (کشور اندونزی خبر داد.

دکتر مجید منعم زاده اظهار داشت: در حاشیه برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی نظام رتبه‌بندی گرین‌متریک در کشور اندونزی تفاهم نامه همکاری بین این دو دانشگاه به امضاء  رسید.

وی مشارکت در پروژه ها و پژوهش های علمی، مبادله و بازدید استادان، کارکنان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پسا دکتری  و برگزاری سمینارها، کارگاه ها و دوره های مشترک پژوهشی بین این دو دانشگاه را از موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: با انعقاد این تفاهم نامه، گسترش همکاری های مشترک آموزشی، تحقیقاتی و فناوری و همچنین مشارکت فعال استادان و محققان در زمینه های علمی و پژوهشی و تبادلات علمی بین این دو دانشگاه فراهم می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم نامه توسعه فعالیت های دانشگاهی و بین المللی دانشگاه را شاهد باشیم.

چهارمین همایش بین‌المللی نظام رتبه‌بندی گرین‌متریک  هشتم تا دهم آوریل در کشور اندونزی با حضور دانشگاه های برتر در این نظام رتبه بندی برگزار شد.

بر اساس رتبه‌بندی جهانی دانشگاهی "گرین‌متریک"، دانشگاه‌ کاشان در فهرست سبزترین‌های جهان قرار گرفت و رتبه دوم کشوری و 109 جهانی را کسب کرد.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان معاونت پژوهشی و فناوری University of Kashan Office of Vice-Chancellor for Research and Technology تفاهم نامه همکاری رتبه بندی گرین متریک کنفرانس بین‌المللی دانشگاه اندونزی GreenMetric Ranking International Conference


نظر شما :